maandag 6 november 2017

Fanclub

Nee ik wordt niet betaald
En alweer een positief berichtje over Nuon, het lijkt wel of ze mij sponsoren maar dat is echt niet zo. Ik weet al geruime tijd dat Nuon spaarpunten weggeeft aan klanten maar de cadeaus's die je kan krijgen waren niet echt interessant, maar aangezien mijn vriendin in Bangkok is en mijn powerbank mee heeft besloot ik eens te kijken of ze die misschien in de aanbieding hadden.

Bij inloggen kreeg ik meteen honderd bonuspunten cadeau (nooit weg) en wat bleek, voor zo'n zeshonderd punten kon je een powerbank bestellen die zelfs nog beter was dan degene die ik aan mijn vriendin meegegeven had. Met een paar klikken zat hij in mijn winkelmandje en er werd aangegeven dat hij dinsdag in de bus zou liggen voor de somma van 0€, een uitstekende prijs moet ik zeggen. Ik heb nog een paar honderd punten over en ga zeker op de site kijken of ze nog meer interessante spullen hebben want dit is een uitstekende binnenkomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten