maandag 13 november 2017

Abonnement

Mijn nieuwe provider
Mijn mobiele abonnement loopt bijna af en dat wordt het weer even tijd om de providers met elkaar te gaan vergelijken voor de beste aanbieding. Mijn huidige provider had geen al; te best aanbod tenzij ik mijn internet ook bij ze afnam en daar had ik geen zin in.

Nu bleek KPN tegenwoordig ook combi aanbiedingen te doen als je internet van hun dochter had en dat bleek iets voordeliger te zijn in prijs en in data. Na wat fluks geklik had ik de boel bij elkaar geklikt met als toestel een iPhone 8 (de plus is mij te groot en de X te duur). Prima website en uitstekend geïntegreerd met het bestelproces en nadat ik mijn ontvangstdatum (vrijdag) had gekozen verscheen er al een sms'je met bevestiging en track en trace voor de telefoon. Kortom prima service en ik sta te popelen dat het vrijdag is en ik mijn nieuwe telefoon kan uitpakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten