woensdag 22 november 2017

iPhone 8

Hij is binnen
Ik had mijn nieuwe telefoon abonnement inclusief telefoon bij mijn nieuwe vrienden van KPN besteld en kreeg nette mailtjes met de voorgang. Vanaf het eerste mailtje werd er gezegd dat de telefoon op de 19e bezorgd zou worden maar dat was een zondag. Er veranderde echter niets en netjes op het afgesproken tijdstip ging de bel en stond de koerier met mijn telefoon op de stoep. Na een handtekening werd het pakje overhandigd en kon ik het gaan uitpakken.

Mijn mooie nieuwe iPhone 8 kwam uit het doosjes en na beide telefoons van de nieuwste versie van IOS voorzien te hebben kon ik de data overzetten. Ik deed het nog ouderwets via iTunes maar er bleek zelfs al een optie te zijn om het draadloos te doen door de twee telefoons naast elkaar neer te keggen. Al snel was alles operationeel en kon ik mijn oude iPhone terzijde leggen en met de nieuwe verdergaan. Volgende stappen zijn mijn oude iPhone wissen en verkopen (ze zijn heel erg waardevast), de opties van de nieuwe leren kennen en in december de overstap van Vodafone naar KPN, maar het belangrijkste is er nu al, mijn nieuwe iPhone.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten