dinsdag 28 november 2017

De havenkom

Yummie
Het is inmiddels een goede gewoonte op mijn werk geworden om op de laatste dinsdag van de maand gezamenlijk ergens te gaan lunchen en zo belanden we afgelopen dinsdag veertien personen sterk bij de Havenkom in de havenkom van Almere Haven.

Alles was goed geregeld wat met zo'n grote groep wel nodig was. We hadden van tevoren het eten besteld (ik had de uitsmijter van de chef) en de bediening nam de drankjes op (melk voor mij). Valk na de drankjes arriveerde het eten en het werd heel snel heel erg stil terwijl iedereen van de maaltijd genoot waarbij de uitsmijters erg populair waren. Na afloop werd er al meteen wat geregeld voor het volgende etentje want zowel wij als het restaurant waren erg tevreden. De volgende keer ga ik door de knieën heb ik besloten en dan komen de kroketten van Oma Bob op mijn bordje terecht, ik kijk er nu al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten