dinsdag 14 november 2017

Scan en go

Nieuw
Toen ik laatst boodschappen deed was het ontzettend druk bij de kassa. Ik gebruik nooit de handscanner want voor de combinatie scanner, product en mandje heb ik een hand te weinig dus ik ben op de kassa aangewezen.

Een meisje liep echter het nieuwe scan en go aan te bieden wat er op neer kwam dat je niet tijdens het shoppen hoefde te scannen maar na afloop je eigen cassiére was. Het liep als het welbekende zonnetje tot de producten zonder barcode kwamen. Dingen als een winterpeen en een komkommer waren ook vlot gedaan maat voor dingen als kiwi's moest je eerst naar de weegschaal en dan een bonnetje krijgen voor de scanner. Het is voor mij in ieder geval beter dan de handscanner maar als de kassa rijen niet al te groot zijn blijf ik daar in staan en is dat alleen een alternatief als de rijen te groot zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten