maandag 20 november 2017

The foreigner

In volle actie
Zoals gememoreerd hadden we nog een tijdje voor we naar de bioscoop moesten en die brachten we door in de mediamarkt. Naast alleen wat kijken naar audio en tv's wilde ik ook nog een optische kabel kopen maar er bleken twee varianten te zijn en ik wist helaas niet welke ik nodig had. Onverrichte zaken keerden we dan ook onze schreden naar de bioscoop voor de film.

Ook dat had wat voeren in de aarde want ik had kaartjes voor de zondag gekocht en het was toch echt zaterdag. Dankzij een vriendelijke medewerker konden we toch naar binnen en wisten een plaatsje in de vrij volle zaal te bemachtigen voor The foreigner. Deze Jacky Chan film was absoluut geen standaard Jacky Chan film, hij had veel actie, de stunts werden door de held zelf gedaan maar de platte humor die er normaal vanaf spatte was totaal afwezig, het was een serieuze film. Ik moet zeggen dat ik erg van genoot en ik kan iedereen die van een goede thriller houd dan ook aanraden, ook al heb je normaliter een hekel aan Jacky Chan, om the foreigner te gaan zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten