zaterdag 11 november 2017

Tuc

Regelmatig in de aanbieding
Het is alsof de duvel er mee speelt maar wederom kreeg ik van mijn goede vrienden van Albert Heijn een product cadeau. Deze keer mocht ik een keuze maken uit de twee nieuwste smaken van Tuc, die in mijn jeugd slechts een soort koekje hadden maar in de loop der jaren waren er al heel wat verschenen maar ook weer verdwenen.

Ik mocht kiezen tussen tomaat en kruiden en besloot de eerste te nemen want de tweede leek me niet echt lekker. Zo had ik dus toch zoutjes in huis terwijl ik me voorgenomen had om tijdens de afwezigheid van mijn vriendin geen zoutjes te kopen (weliswaar had ik ze niet gekocht maar .....). Ik kan kort zijn in mijn commentaar, waar ik de gewone Tuc koekjes prima de luxe vindt en de kaas variant ook erg lekker zijn deze niet aan mij besteed. Het advies is dan ook om ze te vermijden tenzij je uiteraard een gratis probeer pakje krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten