donderdag 9 november 2017

Trots

Geslaagd
Dit blog gaat altijd over mijzelf (en eventueel gezelschap) maar (bijna) nooit over anderen. Deze keer komt daar echter verandering in want ik ben heel trots op mijn vriendin.

Vandaag exact drie weken geleden vertrok zij naar Bangkok om een opleiding te volgen bij een gerenommeerde studio. Zij logeerde bij haar zus en moest elke dag een uur op en neer reizen naar de studio (Bangkok is niet echt klein) om daar de zware opleiding te volgen. Na alle lessen gevolgd te hebben en heel veel praktijk was het tijd voor het examen en ook dat was geen makkie. Een mondeling gedeelte, een schriftelijk gedeelte, een praktijk examen en het inleveren van een portfolio waren er onderdeel van. Alles werd echter succesvol afgerond en inmiddels is zij in het bezit van het fel begeerde diploma. Dat is iets dat mij ontzettend trots maakt op haar maar wat mij nog veel blijer gaat maken is aanstaande dinsdag want dan vertrek ik baar Schiphol om haar weer op te halen want dik drie weken zonder elkaar vonden wij geen van beiden leuk. Daarom gaat dinsdag de vlag uit en is het feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten