vrijdag 3 november 2017

Retrospectieves

Niet slecht
Het voordeel van onderdeel van een groep bedrijven te zijn is dat je kan leren van die andere bedrijven. Zo organiseerde ons zusje KZA een sessie over retrospectieves en uiteraard had ik mij daarvoor ingeschreven.

De ontvangst was vanaf half zes in hun pand in Baarn en bij binnenkomst stonden de drankjes al klaar die snel gevolgd werden door de cateraar die een collectie van pokebowls bij zich had, een uiterst gezond gerecht. Na de maaltijd begon de sessie en die was heel erg interessant waarbij ik zowel bij het theoretische gedeelte als bij het uitwerken van de praktijkcase erg veel op stak om in mijn eigen werkomgeving mee aan de slag te gaan. Bij de afsluitende netwerk borrel werden er ook nog warme snacks (bitterballen!) naar binnen gedragen en de avond kon niet meer stuk. Kortom als KZA weer iets aanbied dat binnen mijn interesse gebied ligt dan ben ik zeker weer van de partij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten