dinsdag 7 november 2017

Krabben

Zo erg is het gelukkig nog niet
Vanochtend was het zover, de herfst was officieus vervangen door de winter. De reden dat ik dit sombere feit opschrijf is vrij simpel, toen ik vanochtend de deur verliet vond ik het al vrij koud en toen ik naar mijn auto liep zag ik al dat er ijs op de ruiten lag.

En ja hoor bij mijn auto aangekomen constateerde ik dat het geen dikke laag was maar wel eentje die niet automatisch ging verdwijnen als ik de motor startte. Voor de eerste keer dit seizoen mocht ik dan ook gaan krabben. Het ijs ging er vandaag nog makkelijk vanaf maar de geruchtenmolen heeft het over een strenge winter, ik hoop van niet want 's ochtends in de kou het ijs van je ruiten afkrabben zorgt er wel voor dat je goed wakken wordt maar mijn hobby gaat het niet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten