zaterdag 4 november 2017

Korting

Daar zijn we weer
Ik raak de laatste dagen niet uitgepraat over mijn energieleverancier maar na het cadeautje van enkele dagen geleden heb ik alweer iets positiefs over ze te melden.

Ik keek eens op de mijn Nuon site om te kijken hoe goed mijn slimme meter wel niet bezig was en daar stond met dikke letters bovenaan "U komt in aanmerking voor 10% korting" en als echte Nederlander kijk je daar uiteraard naar. Het blijkt dat je ook als vaste klant in aanmerking kan komen voor korting, beginnend bij 10% en oplopend tot 25%. Het enige waar je aan moet voldoen is dat je automatisch betaald en langer dan 1 jaar klant bent, verder zijn er geen voorwaarden. Aangezien ik aan beide voorwaarden voldoe klikte ik op het aanvraag linkje en binnen vijf dagen zal alles geregeld zijn. Enige minpuntje is dat ik het zelf moet aanvragen, ze mogen het van mij best wel aanbieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten