zondag 26 juni 2016

Teenage Mutant Ninja Turtles

Turtle girl
Na het automobiele oponthoud betraden we de bioscoop waar ik mijn QR code scande en onze kaartjes uit de automaat kreeg. Utopolis heeft de gewoonte om de doorgang naar de zalen dicht te houden tot de films beginnen (inderdaad allemaal op hetzelfde tijdstip) dus de wachtruimte was beneden waar je in gezelschap van de  hoofdrolspelers kon wachten tot het touw openging.

Aal snel was het zover en we liepen via de rode trap naar boven naar de zaal waar de tweede film van de turtles reboot speelde. Ik had geen al te hooggespannen verwachtingen van de film en misschien was dat wel de reden dat ik er veel meer van genoot dan ik had verwacht. Om met mijn goede vriend Simon te spreken was het (bijna) twee uur pretentieloos vermaak waarbij ik zelfs een aantal malen hardop moest lachen. Een duidelijk aanrader om thuis naar te kijken wat mij dan ook betreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten