woensdag 29 juni 2016

NAS: Photo station

Blijer en blijer
Het afgelopen weekeinde had ik eindelijk weer eens tijd ingeruimd om verder naar mijn NAS te kijken. Naar films kijken via Video Station loopt als een trein en ik besloot om nu eens te gaan kijken naar het foto onderdeel, Photo station. Als proef zette ik de eerste set vakantie foto's op het NAS en ging deze op mijn tv bekijken.

Het toevoegen van tags, het maken van slimme albums, teksten bij foto's plaatsen en er muziekjes onderzetten was allemaal in een vloek en een zucht gebeurd en algauw zat ik naar de diavoorstelling van onze trip naar New York te kijken. Vervolgens zette ik alle vakantie sets over op het NAS. Nu nog een keertje tijd vrijmaken om de foto's van alle albums bij te werken en het volgende onderdeel van mijn NAS is voor 110% up and running.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten