zaterdag 4 juni 2016

Gaasperdammerweg

Hier rijd ik dus
Als ik van mijn werk terug rijd naar mijn huis kan ik altijd kiezen tussen de A9 en de A10 waarbij ik meestal voor de A9 ga want daar staat meestal minder of geen file in tegenstelling tot de A10. Met de uitbreiding van de snelwegen wordt ook de A9 aangepakt en dat heeft (momenteel) een heel prettig effect voor mij. De normale weg is tijdelijk naar een baan ingekort wat betekent dat het daar bijna altijd vaststaat. Maar wat nog steeds bijna niemand doorheeft is dat wat vroeger de afrit was nu naar de afrit plus een tweebaans stuk A9 leidt waar je door het gebrek aan auto's probleemloos door rijdt om later weer op de A9 terug te keren. Ik hoop dat het nog een behoorlijke tijd duurt voor andere automobilisten dit door hebben want ik rijd elke dag op weg naar huis fluitend en vol gas over deze lege weg naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten