maandag 27 juni 2016

BBQ

Gado Gado
Vrijdag kwam er dan eindelijk een plannetje uit dat al meer dan een jaar in de week lag, een bbq van het team waar ik in zat op mijn werk. Plaats van handelen was het huis van een van ons in Apeldoorn met een erg grote tuin en de start was rond 17;00 uur gepland. De weersvooruitzichten waren behoorlijk wisselvallig gedurende de aanloop maar uiteindelijk was het weer toch lekker genoeg geworden om lekker buiten in de tuin te zitten.

Normaliter is er al te veel eten bij een BBQ maar aangezien iedereen deze keer iets gemaakt had (drank, toetjes, vlees, salade) was er nu uiteraard veel te veel maar er werd een dappere poging gedaan om zoveel mogelijk van het voedsel weg te werken. Ik ga geen favorieten noemen want dan zou ik zeker iemand te kort doen maar ik genoot van zowel eten als drinken als een hele gezellige avond. Dusdanig gezellig dat we pas na 23:00 uur afscheid namen van onze gastheer en vrouw en met de rit terug naar huis betekende dat ik pas ruim na middernacht thuiskwam. Nu eens kijken of we volgend jaar weer iets gezelligs kunnen doen want het smaakte voor mij overduidelijk naar meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten