donderdag 30 juni 2016

iPhone SE

De vier varianten
Per 1 juli krijgen we nieuwe telefoons en deze keer was het standaard type de iPhone se. Nu had ik mijn iPhone 6s pas een half jaar dus echt een grote vooruitgang was dat niet, de specs van de se zijn gelijk aan de specs van de 6s alleen hij is een maatje kleiner.

Inmiddels heb ik hem gekregen en wat opvalt is dat ik hem klein vindt. Kennelijk ben ik dusdanig snel aan het formaat van mijn 6s gewend geraakt dat kleinere telefoons als te klein door mij worden beoordeeld. Hij doet het echter prima en is veel en veel beter dan mijn oude Lumia dus per saldo ben ik er flink op vooruitgegaan. Het enige is dat ik nu een echte snob ben die met de laatste en voorlaatste type iPhone op zak loopt maar daar kom ik ook wel overheen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten