woensdag 22 juni 2016

Ansterdam brewboys

Het pakket
Toen ik in mei het foodfestival Amsterdam kookt bezocht bij het Olympisch stadion waren daar ook diverse stands waar je eten en drinken kon kopen om mee naar huis te nemen. Bij binnenkomst had ik de kraam van de Amsterdam brewboys al gespot en toen wij het terrein verlieten nam ik dan ook een pakket met zes bieren (waarvan vijf verschillende) mee naar huis.

Afgelopen weekeinde was het dan eindelijk zo ver en werd het eerste biertje uit de ijskast gehaald, de aestival wit. Een fris witbier dat lekker smaakte maar niet erg speciaal was. De tweede werd een hop riot amber ale, deze was net als zijn voorganger goed te drinken maar ik miste redenen om het nogmaals te kopen. Ik heb nu nog twee verschillende pale ale's liggen en een golden ale maar mijn verwachtingen zijn na de eerste twee niet al te hoog gespannen. Tenzij er een bijzondere smaak explosie gaat komen wordt mijn eerste kennismaking met de Amsterdam brewboys waarschijnlijk ook mijn laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten