zaterdag 18 juni 2016

Cadeau

Dit zijn ze dus
Toen ik van de week thuiskwam vond ik een bericht van de besteldienst dat mijn pakje van Nespresso bij de buren was afgeleverd. Ik stond redelijk versteld want ten eerste liet ik mijn bestellingen altijd bij mijn ouders afleveren en ten tweede had ik niets besteld bij Nespresso. Op de kaart stonden echter kreten als cadeau en geschenk dus ik was best wel nieuwsgierig en belde bij de benden buren aan om mijn pakketje op te halen.

In het begeleidende schrijven stond dat ik al vijf jaar trouwe klant was bij Nespresso (de tijd vliegt) en daarom een passend cadeau van ze kreeg. Dat cadeau waren twee design koffie kopjes die bij mijn smaak pasten want het waren kopjes uit de pixie serie (inderdaad mijn Nespresso machine) in de kleur van de koffie die ik het meest bestelde. Ik moet zeggen dat ik meestal geen behoefte heb aan de gratis meuk die iedereen weggeeft maar deze keer was dat absoluut niet zo. Ik had wel vaker naar deze kopjes, in deze kleur, gekeken maar vond €12 per stuk toch een ietwat te hoge prijs om ze te kopen. Nu had ik er dan twee gratis gehad en die zullen zeker vaak gebruikt gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten