vrijdag 3 juni 2016

Dubbele verjaardag

Wachtende
Het was de afgelopen week vreet en feestweek want na het etentje voor de trouwdag van mijn ouders was het zaterdag tijd voor een dubbele verjaardag. In Amstelveen werd namelijk de verjaardag van mijn zwager (al eerder geweest) en mijn neefje (moet nog komen) gevierd. Vanaf 16:00 werden de gasten verwacht en toen wij om half vijf arriveerden was het nog redelijk rustig zodat wij in de tuin plaats konden nemen in de lounge set in het heerlijke zonnetje. Er waren eigenlijk twee feesten aan de gang want de oudere garde zat met nootjes en drankjes op het terras terwijl de jeugd aan de zijkant van het huis zat met eigen muziek en diezelfde hapjes en drankjes.

Onderdeel van de verjaardag daar is altijd een BBQ met eigen gemarineerde kipsaté en hamburgers maar die begon dit jaar erg laat. De BBQ buddy van mijn zwager kwam namelijk veel later dan gepland omdat zijn zoontje het erg goed deed bij een sport toernooi en dus veel langer dan gepland daar bleef. Uiteindelijk ging dan toch het vuur in de kolen en werd het vlees op het rooster gegooid. Daarbij was er stokbrood en een goede salade dus voor de derde dag op rij zat ik te genieten van lekker eten buiten de deur, maar mij hoor je daar niet over klagen. Lekker weer, lekker eten en goed gezelschap zorgen ervoor dat wij volgend jaar wederom van de partij zullen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten