dinsdag 28 juni 2016

A fusion

De dames van de bediening
Zaterdag hadden we afgesproken om uit eten te gaan en ik had een onbedwingbare behoeft om dat bij A fusion te gaan doen. Ik was al heel lang niet meer bij dit restaurant geweest terwijl het toch tot mijn favorieten behoort.

Toen we om zeven uur binnenkwamen was het nog behoorlijk stil iets wat ik niet gewend was. Dit werd echter verklaard doordat op elke vrije tafel een bordje gereserveerd stond ende zaak begon al snel vol te lopen terwijl wij van onze thee genoten en besloten wat we zouden gaan eten. Aangezien ik al heel lang niet geweest was koos ik zonder gewetensbezwaren voor mijn oude vertrouwde favorieten zoals de oesters, de eend, sushi, sashimi en zeewier salade. Echter aangevuld met enkele nieuwkomers zoals de saté van lam (in plaats van de ossenhaas die ik normaal kies) en een gerecht van soft shell krab. Het was top zoals altijd en ik besloot dan ook om deze keer minder lang te wachten voor ik weer een bezoek zou brengen want ik had het eten van A fusion duidelijk te lang gemist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten