maandag 6 juni 2016

Meterstanden

Ik was er nog niet van af
Ik kreeg bericht van de Nuon dat ik mijn meterstanden moest opnemen en daar stond ik wel van te kijken. Ik had namelijk net een nieuwe slimme energiemeter gekregen die zelf zijn meterstanden doorgaf en begreep er dus niets van.

Ik probeerde dan ook met de Nuon te bellen maar kwam constant in een automatisch geef u meterstand menu op. Men had er duidelijk geen behoefte aan om gebeld te worden. Ik nam dan ook contact op via een chat functie en had meteen contact met een medewerker die ik vroeg waarom ik deze email kreeg. Deze zocht het uit en gaf aan dat ik inderdaad een slimme meter had maar ook mijn energie van de Nuon afname en deze nog steeds door moest geven. Met een bek vol tanden bedankte ik de medewerker en gaf de volgende dag alsnog de meterstand door, iets waar ik helaas de komende jaren nog steeds niet vanaf ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten