dinsdag 7 juni 2016

Klantbezoek

Internationaal
Vrijdag zou ik samen met een collega op bezoek gaan bij een van onze klanten om daar samen met een aannemer te gaan praten over koppelingen en integraties. Mijn collega was echter verhinderd en zo vertrok ik alleen richting Den Haag  En net zoals met mijn vorige afspraak was de tijd wederom op 9 uur 's ochtends vastgesteld en moest ik dus op tijd vertrekken.

En ook deze keer was er niets aan file te bekennen en was ik wederom te vroeg op mijn afspraak. Gelukkig deze keer minder veel te vroeg en om kwart voor negen betrad ik het pand van de klant. Ik kreeg een kop koffie en al vlot was iedereen aanwezig en hadden we een goed gesprek over de wensen en de mogelijkheden. Na de belofte te hebben gedaan om 's middags nog wat voor de klant uit te zoeken vertrok ik weer naar huis om de afspraken uit te werken. Het was een goed verlopen bezoek maar ik zou het toch wel fijn vinden als de volgende afspraak in de middag zou plaatsvinden en niet in de ochtend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten