dinsdag 31 mei 2016

X-men Apocalypse

De film poster
Na het eten (zonder dessert) was het een wandelingetje terug naar de auto (altijd goed voor de spijsvertering) en het kortje ritje naar de Raaks om de plaatselijke Pathé te bezoeken. De film keuze voor deze avond was X-men Apocalypse geworden en ik ging er met gemengde gevoelens heen. Ik vond het vorige deel erg goed maar Dennis was er al heen geweest en vond het nu niet echt een topper.

Na het verlaten van de bioscoop moest ik hem gelijk geven want de film krijg van mij een (erg) mager zesje. Beginnen de superhelden films af te takelen want ook Batman vs. Superman en Deadpool deden het niet echt voor mij.De nieuwe Captain America schijnt echter wel goed te zijn en we gaan (thuis) zien of die het tij kan keren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten