woensdag 4 mei 2016

Telefoontjes

Het luxe model
Dinsdag was de dag van de onverwachte telefoontjes. Als eerste was daar mijn tandarts assistente die mij vertelde dat Geert, mijn mondhygiënist, niet meer op maandag werkte en of ik het voor mijn afspraak op maandag erg vond om door een vrouw geholpen te worden. Nu vindt ik Geert kundig in zijn vak maar als ik kan kiezen tussen een knappe (?) dame en een man is dat geen enkel probleem dus op maandag ga ik eens kijken wie deze dame is.

Het tweede telefoontje ging ook over gezondheid en was heel erg goed nieuws. Het ziekenhuis belde op om een afspraak te maken voor mijn operatie en dat gaat 28 juni worden. De opname is een dag eerder en een dag later wordt ik weer vrijgelaten zodat ik van 27 t/m 29 juni onder de (ziekenhuis) pannen ben. Erg goed nieuws en precies na alle voorjaarsplannen, ik kijk er nu al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten