woensdag 18 mei 2016

Feestje

Party time
Zaterdag was het tijd voor een feestje in Zaanstad. Het begon 's middags want er moest ook gegeten worden dus tegen een uur of vijf arriveerden wij ter plekke. Het weer was redelijk dus ik besloot in de tuin te gaan zitten onder het afdak met een biertje en een bord eten.  Toen het wat later werd kwam er een terrasverwarmer op tafel waardoor we niet naar binnen hoefden, waar inmiddels bijna alle dames zaten.

Het was erg gezellig en de muziek werd geregeld via een bluetooth speler waar via de telefoon nummers heen gestreamd werden en muziek werd het hoofdonderwerp van de avond. De smaak van het gezelschap bleek rock en metal dus dat kwam prima uit  Op een gegeven ogenblik nam een professional het draaien over want een dame bleek dj te zijn in een rockcafé. Ik raakte ondertussen in gesprek met iemand van mijn leeftijd  en het gesprek ging over de begindagen van de punk en bands als Ivy Green. Het was een top avond en toen wij tegen middernacht vertrokken had ik beloofd om een keertje naar het rockcafé van de dj te gaan op een avond dat zij draaide en dat ga ik zeker doen met mijn goede vriend en binnenkort bed & breakfast eigenaar aangezien hij nu nog in Zaandam woont.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten