dinsdag 24 mei 2016

Nieuwe meter

Op afstand uit te lezen
Vorige week was het zover, ik kreeg een nieuwe warmtemeter, een zogenaamde slimme meter. Deze zijn op afstand uitleesbaar dus de meterstanden worden elke twee maanden automatisch doorgegeven en je krijgt meer inzicht in je verbruik aldus het reclame praatje.

De monteur zou tussen 10 en 12 komen maar toen er tegen kwart over twaalf nog niemand was aangekomen belde ik maar met de installateur. Na even kijken werd mij verteld dat de man nog met de vorige klus bezig was en over een half uurtje zou komen. Bijna exact dertig minuten later werd er aangebeld en stond de monteur met een warmte en een gasmeter voor de deur. Aangezien ik geen gas heb zette hij alleen de nieuwe warmtemeter in de meterkast en korte tijd later vertrok hij weer met een krabbel van mij op zijn werkbon.Een goede vakman maar de logistiek van zijn firma was een stuk minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten