zaterdag 14 mei 2016

Aannemer

Stevige visitekaartjes
Donderdag zou ik in opdracht van een klant een bezoek brengen aan een partij waar zij al hun onderhoud uitbesteed hadden, Meerbouw. De afspraak was op hun kantoor in Rotterdam om 9 uur 's ochtends. Aangezien de files redelijk onvoorspelbaar zijn vertrok ik dus al om zeven uur van huis en uiteraard kom je dan geen enkele file tegen waardoor ik veel te vroeg ter plekke was. Kwart voor negen ging ik naar binnen, samen met een collega waar ik mee afgesproken had, en onder het genot van een goede kop koffie hadden we een duidelijk gesprek met de dame van het bedrijf. Op de terugweg bezochten wij de desbetreffende klant nog even, Leiden was tenslotte geen al te grote omweg, om de bevindingen af te stemmen. Het was een vruchtbare ochtend geweest, maar persoonlijk heb ik toch liever een vruchtbare middag want ik ga nooit een fan worden van dat vroege opstaan gebeuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten