woensdag 25 mei 2016

Conan

De serie
Ik was alweer een tijdje door mijn tv series heen en moest een nieuwe kiezen. Deze keer viel de keus niet op een recente serie maar een oudje uit de vorige eeuw, Conan the adventurer. Deze serie liep 1 seizoen van 22 afleveringen en vrolijk gemutst startte ik met de eerste aflevering.

Conan werd deze keer door een Duitse bodybuilder gespeeld en had iets meer tekst (maar niet veel) dan in de laatste film. Er waren sidekicks en magiërs maar ik kon me toch niet echt in de serie vinden. Ik heb me inmiddels door aflevering drie heen geworsteld en ben bang dat het daar bij gaat blijven want ik zit niet echt te popelen om de volgende aan te zetten. De kans is dus heel erg groot dat de avonturier hier strand en ik kan je ook alleen maar aanraden om naar de serie te gaan kijken als je een hele grote Conan fan bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten