donderdag 26 mei 2016

Hotel

De douche
Ik liep naar binnen en gaf mijn naam door aan de balie waarna een vlotte incheck procedure volgde. Ik kreeg de kamer sleutels en kreeg te horen hoe ik de parkeerplaats van het hotel op moest rijden en hoe ik daarvandaan via de binnendeur het hotel kon betreden. Nog geen vijf minuten later betraden we het hotel en namen de lift naar de eerste etage waar onze kamer de allerlaatste bleek te zijn. Nu snurk ik best wel maar om ons dan helemaal aan het einde weg te stoppen ging misschien wat ver.

De kamer bleek een nette kamer te zijn met een open badkamer waarbij de douchewanden van glas bleken te zijn. Alleen het toilet was echt dicht. Er was uiteraard een bureau, we hadden internet en we hadden ook hele slappe kussens. Na ons opgefrist te hebben was het tijd om de stad te gaan verkennen en we verlieten onze kamer. Aan de receptie vroegen wij een kaart, de route naar het dichts bijzijnde metrostation en om nieuwe kussens, de stevigste die het hotel in de aanbieding had. We kregen de kaart, reisadvies en de verzekering dat de kussens geleverd zouden worden en dus was het tijd om de stad te gaan verkennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten