woensdag 11 mei 2016

Folders

Ik heb het geweten
Zoals ik vertelde is de Nee/Nee sticker van mijn brievenbus verdwenen en dat heb ik gemerkt. Begon het op de eerste dag relaxed met twee foldertjes, een dag later lag er al een pakketje folders in de brievenbus. Ik bekeek de stapel en vond inderdaad niet dat ik de afgelopen jaren wat gemist had omdat ik deze folders niet had ontvangen. Maar ja mijn vriendin werd er gelukkig van en ik niet ongelukkig dus we hadden geen probleem.

Een dag later dacht ik daar iets anders over want toen plofte het derde, en veruit het grootste pakker in de brievenbus en begon ik me enigszins zorgen te maken over de kilo's papier die het huis binnenkwamen. Hopelijk is dit het einde van week een want als er elke dag een dergelijk pakket in de brievenbus terecht komt dan wordt ik daar echt niet gelukkig van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten