donderdag 12 mei 2016

Tandarts

The tools of the trade
Maandag was het weer tijd voor een halfjaarlijkse visite aan tandarts en mondhygiëniste en dat begon deze keer bij mijn tandarts. Dat was geen al te goed begin want zij vertelde mij dat een van mijn laatste oude vullingen vervangen moest worden dus we maakten meteen een afspraak om dat vrijdag te gaan doen.

Daarna was het tijd voor Rachelle, mijn oude mondhygiënist, Geert maakte geen onderdeel uit van de praktijk en was vervangen door Rachelle. Nu had ik geen enkel probleem met Geert maar een dame is altijd beter en na Rachelle uitgelegd te hebben dat ik een lastige patiënt was lag ik bij haar in de stoel en begon zij aan de klus. Net zoals bij geert was het een lastige klus maar zij klaarde hem naar tevredenheid en gaf mij nog een aantal tips mee voor thuis. Kortom ik ben niet ontevreden met de switch van Geert naar Rachelle en ga de volgende keer met meer plezier naar mijn mondhygiëniste dan de afgelopen jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten