dinsdag 10 mei 2016

Moederdag

De kroketten moesten nog arriveren
Zondag zette het schitterende weer zich onverminderd door en dat betekende dat we door mijn ouders in de tuin ontvangen werden om Moederdag te vieren. We hadden dit jaar afgesproken om samen te gaan lunchen en dus arriveerden wij om twaalf uur, iets later kwamen mijn zusje en zwager ook binnen en al gauw zaten we aan een glas witte wijn terwijl mijn ouders druk bezig waren om de eettafel te voorzien van een lading lekkers bestaande uit broodjes, fruit, sapjes, vleeswaren, kaas en vis.

Het werd zelfs een echte Brabantse koffietafel toen de kroketten arriveerden en er werd dan ook gesmikkeld en gesmuld door iedereen waarbij mijn vriendin en zusje er gezamenlijk voor zorgend dat het garnituur van sla en tomaten ook helemaal verdween. Helaas moesten wij na een ruim uur al weer vertrekken omdat de dochten van mijn vriendin haar moeder uiteraard ook met Moederdag wou zien maar het was een heerlijke lunch geworden met fijn gezelschap en fantastisch weer. Wat mij betreft doen we volgend jaar exact hetzelfde want beter kan bijna niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten