maandag 16 mei 2016

Time management

Het wordt steeds populairder
Net zoals op veel andere bedrijven wordt bij ons ook de mogelijkheid geboden om aan zelfstudie te doen via e-laerning. Bij ons bestaat dit uit diverse modules waar je zowel inhoudelijke kennis van diensten en producten opdoet en uit modules waar je je zelf mee kan leren verbeteren.

Om de modules wat meer onder de aandacht te brengen worden er af en toe lunch sessies verzorgd waar wat dieper op een of meerdere modules wordt ingegaan. Deze keer was mij gevraagd of ik een sessie wilde doen en ik had voor de module time-management gekozen. Ik had de module eerst zelf doorlopen en gaf donderdag onder het genot van een broodje en een glas melk een presentatie aan enkele geïnteresseerde collega's. Na afloop gaf iedereen aan het erg leuk gevonden te hebben en ook ik vond het leuk om de presentatie te geven. Of ik het een tweede keer ga doen weet ik niet zeker want het kost best wel wat voorbereiding naar voor deze ene keer was het in ieder geval erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten