vrijdag 13 mei 2016

Brieven

Meer dan een
De afgelopen week kreeg ik, zoals verwacht, een brief van het ziekenhuis met daarin de bevestiging van de afspraak voor mijn operatie plus de tijd wanneer ik in het ziekenhuis verwacht werd. Verder stond er niets nuttigs in dus die verdween bij het oud papier.

Tot mijn verbazing kwam er een dag later een tweede brief van het ziekenhuis met daarin de mededeling dat mijn afspraak met de chirurg van a.s. donderdag verzet was. Nu was ik me niet bewust van het feit dat ik een afspraak met mijn chirurg had dus ik belde maar weer eens met het ziekenhuis wat er aan de hand was. Na enig uitzoek werk aan de andere kant van de lijn kreeg ik te horen dat men een foutje had gemaakt en dat ik helemaal geen afspraak had met de chirurg. Ik was door anderen al gewaarschuwd, ziekenhuizen zijn goed in het genezen van mensen maar qua administratie en logistiek kunnen ze nog behoorlijk wat bijleren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten