maandag 9 mei 2016

Sticker

Gesneuveld
Zo´n beetje het eerste wat ik deed toen ik mijn nieuwe woning kreeg was een Nee Nee sticker op de brievenbus bevestigen want zowel huis aan huis krantjes als reclame folders zijn niet aan mij besteed.

Die sticker heeft de afgelopen jaren naar volle tevredenheid gefunctioneerd want er kwamen geen foldertjes (uitzonderingen daargelaten) en geen blaadjes in de bus. Met ingang van het afgelopen weekend is daar echter verandering in gekomen want er werd subtiel aangegeven dat er geen foldertjes in huis kwamen om de leuke aanbiedingen te bekijken. We hebben dan ook de sticker van mijn brievenbus verwijderd en nu kunnen folders en krantjes genadeloos mijn brievenbus binnen vallen. Ach er is in ieder geval een persoon heel erg blij mee en dat moet voldoende zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten