vrijdag 10 juli 2015

Tandartsbezoek

Ben ik dit straks ook?
Net zoals elk halfjaar bracht ik ook nu weer een bezoek aan mijn tandarts en mondhygiënist voor de gebruikelijke schoonmaakbeurt en controle. Helaas kwam ik daar niet mee weg deze keer want mijn tandarts constateerde een gat in een kies (de voorlaatste) op een moeilijk bereikbare plek. Gezien mijn reflexen besloot ze me dan ook naar een kaakchirurg door te verwijzen om de kies professioneel te laten verwijderen.

Diezelfde middag belde ik dan ook met OLVG om een afspraak te maken en daar kon ik een week later al terecht, helaas op een dag die niet paste. Toen ik zei de week daarop wel te kunnen was dat echter geen optie, de volgden mogelijkheid was 17 augustus. Nog eventjes wachten dus voor mijn eerste ontmoeting met een kaakchirurg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten