woensdag 29 juli 2015

Marvel's agemts of S.H.I.E.L.D.

Het team
Met het slechte weer van de afgelopen dagen was het weer eens tijd om aan een nieuwe televisieserie te beginnen en mijn keuze was op Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. gevallen, een serie die zich in het filmuniversum van de Avengers afspeelt.

Episode een werd aangezet en al gauw volgde ik de avonturen van Phil Coulson (bekend uit de films) en zijn team. Het was even wennen maar al gauw zat ik midden in het verhaal en werden volgende episodes aangezet. Ik kwam bekenden uit de films tegen (o.a. Nick Fury en Sif) maar er werden ook nieuwe karakters en concepten geïntroduceerd zoals Deathlock en Extremis. Aangezien er al twee seizoenen van de serie zijn kom ik de komende regenachtige dagen nog wel door maar ik verslind aardig wat episode's per keer kijken dus al te lang zal de voorraad niet op de plank blijven liggen en dan moet er weer een nieuwe serie geselecteerd worden. Gelukkig is er nog keus genoeg dus dat zal geen al te groot probleem zijn.

1 opmerking:

  1. Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken, maar bij mij staat deze serie niet hoog op de agenda. Vond er weinig aan.

    BeantwoordenVerwijderen