dinsdag 21 juli 2015

Onverwacht bericht

De ouderwetse methode
Zo zie je elkaar nooit en zo zie je elkaar opeens heel vak is iets wat hier opgaat. Gisteren kreeg ik namelijk een berichtje op mijn telefoon van mijn Amerikaanse vriend Mike. Ik leerde Mike jaren terug kennen toen hij als expat in Amsterdam werkte en wij konden goed met elkaar opschieten.

Toen hij terugkeerde naar St. Paul in Amerika zagen wij elkaar uiteraard niet meer totdat ik vorig jaar naar de twin cities ging tijdens USA 2015 en hij ons op sleeptouw nam in Saint Paul. Enkele maanden later kwam hij met zijn vriendin naar Europa en nam ik ze mee voor een dagje Antwerpen en daarna verwachtte ik weer jaren van stilte. Niets bleek echter minder waar want maandag kreeg ik opeens een bericht van hem dat hij weer in Amsterdam was en of ik zin had om samen een biertje te gaan drinken. Uiteraard haan we dat doen dus verwacht binnenkort een berichtje over een avondje Amsterdam met Mike.

1 opmerking: