dinsdag 28 juli 2015

Fail voor Transavia en Sunweb

De toppers
Mijn goede vriend Simon was de afgelopen weken met zijn gezin op vakantie in Turkije en op de terugreis bleek zijn vliegtuig niet te vertrekken en werd hi,j met de rest van de passagiers, in een grote zaal in een hotel gedumpt. Geen communicatie en slechte opvang en heel veel uren vertraging was het einde van zijn vakantie.

Toen hij op Twitter liet weten hoe slecht de service van Sinweb en Transavia. Uiteraard retweete ik het bericht en dan zie je hoe "fantastisch" webcare teams van grote maatschappijen zijn. Mijn retweet werd niet echt gelezen men dacht slechts dat ik klaagde en ik kreeg meteen de uitnodiging om in gesprek te gaan met ene Kim van het webcare team. Nu ook dus al een falend webcare team van Transavia en uiteraard krijgt Simon geen enkele compensatie want het was natuurlijk allemaal de schuld van de zomerstorm. Kortom dikke fail voor Transavia, neem een andere maatschappij als je de keuze hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten