woensdag 1 juli 2015

Jurassic world

Dinosaurussen
We staken het plein over en liepen bij de bioscoop naar binnen om via de scanner onze tickets uit te printen. Bewapend met een flesje water, een zakje chips en onze 3D brillen betraden we de zaal en namen plaats voor het nieuwe deel in de Jurassic park franchise, Jurassic world.

De film duurde twee uur maar die vlogen werkelijk voorbij want het was, om met mijn goede vriend Simon te spreken, anderhalf (twee in dit geval) uur pretentieloos vermaak. Een werkelijk prima film en wat mij betreft een aanrader. Ga kijken zou ik zo zeggen.

1 opmerking:

  1. Daan is het helemaal met je eens, is nu zelf de Jurrasic Park films aan het kijken. Ik viel er een beetje bij in slaap. Ik vond het wel stoer dat ik herkende dat Wilson Fisk ook een rol in deze film speelde :-).

    BeantwoordenVerwijderen