woensdag 15 juli 2015

Parkeergarage

Alle grappen zijn wel een keer gemaakt
Het eeuwenoude verhaal over de parkeerkunsten van vrouwen werd voor mij weer eens bevestigd toen ik de sportschool verliet. Er is een parkeergarage naast de sportschool met redelijke plekken, niet te krap maar ook niet erg ruim. Terwijl ik in mijn auto stapte zag ik een andere auto wegrijden maar die ging dusdanig krap langs een pilaar dat dat nooit ging passen met de rechter spiegel. Degene die reed had dit echter niet door en de spiegel werd alleen niet door de pilaar van de auto verwijderd doordat de passagier waarschuwde dat er iets mis ging.

Ik keek wat beter en ja hoor, zoals verwacht zat er een vrouw achter het stuur. Die vervolgens poogde om haar spiegel weg te krijgen van de pilaar en daarbij bijna de achterkant van haar auto er tegen aan zette, Aangezien ik toe was aan een douche besloot ik niet af te wachten hoe alles afliep maar startte de motor en reed naar huis onderweg overdenkend dat een aantal vooroordelen weer flink bevestigd waren.

1 opmerking:

  1. Gelukkig heb jij niet voor hoeven te doen hoe je file inparkeert :-).

    BeantwoordenVerwijderen