dinsdag 14 juli 2015

Bataviastad

Spelt bagel met tonijnsalade
Zondag was het tijd voor een bezoekje aan Bataviastad, waar ik bijna een jaar geleden voor het eerst was geweest. Het was niet druk op de weg en eenmaal ter plekke aangekomen was het ook rustig zodat we op ons gemak de diverse winkels konden bezoeken. Wederom vielen zowel aantal winkels, het aanbod en de prijzen me tegen maar ja ik ben nu eenmaal verwend door de outlets die wij in Amerika bezoeken waar dit allemaal veel beter is.

Het weer was niet goed en niet slecht maar wel dusdanig lekker dat we ervoor kozen om buiten te gaan lunchen bij Mockamore. Mijn keuze viel op tonijnsalade en een medium koffie Americano. Nu was ik blij dat ik het bij een medium koffie had gehouden want wij zij medium noemen vond ik gewoon groot. Na een prima lunch werd er verder geshopt en mijn aankopen bleven beperkt tot wat keukengerei. Ik zat wel verlekkerd te kijken naar een grillpan (daar had ik goede verhalen over gehoord van een vriend die veel kookt) maar wist daar te weinig vanaf om tot aanschaf over te gaan. Ik heb hem echter op mijn aanschaflijstje gezet en ga thuis even studeren op wat ik het beste kan kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten