zondag 31 mei 2015

Woodbury common

De ingang van de outlet
Geen vakantie in Amerika zonder een dag shoppen bij een outlet en ook in 2015 ging dat op. Aangezien New York geen outlet centrum heeft werd het een roadtrip naar Woodbury comon premium outlet. Je kon met de bus maar een korte berekening had geleerd dat het huren van een auto goedkoper was dan vier buskaartjes. Simon was de chauffeur van dienst en hij haalde onze Mazda 6 dan ook op in het hartje van New York voor de rit die een uur duurde.

De eerste stop was bij Eddy Bauer waar ik een broek paste die een maatje kleiner was dan wat ik nu droeg, Tot mijn vreugde zat hij goed dus net zoals vorig jaar was ik wederom een broekmaat gekrompen. Verdere aankopen stonden in het teken van mijn sporten dus de asics store was ook een belangrijke stop met schoenen en shirts. Na een dag vol met aankopen en lunch bij de subway. Op de terugweg naar huis zagen wij een heel erg apart stukje roadkill, namelijk een beer. het duurde even voor wij doorhadden wat daar naast de weg lag want wie verwacht er nou een beer te zien. Weliswaar geen hele grote maar toch een flink stuk wild om aangereden te hebben. De rest van de rit verliep zonder problemen en thuisgekomen werden alle aankopen op de kamer neergelegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten