woensdag 20 mei 2015

Apps

Heel veel apps
Schreef ik gisteren een stukje over de tickets die ik aangeschaft had voor ons bezoek aan New York, vandaag gaat het over de bijbehorende apps (en ja, ik heb heel erg veel zin in deze vakantie met de matties in the city that never sleeps).

Het is tegenwoordig zo dat elke attractie een app in de aanbieding heeft die je kan downloaden en (volgens de reclame) heel veel toevoegt aan de belevenis, Zo heb ik inmiddels de top of the rock, het 9/11 museum en het ov van New York aan mijn set van apps toegevoegd. Ik moet zeggen dat alles er goed uitziet en inderdaad het een en ander gaat toevoegen aan de vakantie. De smartphone is inmiddels niet meer weg te denken in de bagage van de ervaren reiziger en ik ga daar dan ook volop gebruik van maken tijdens onze vakantie in New York.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten