zaterdag 2 mei 2015

Koningsdag part 4 (slot)

Net de enige plek waar ik geen foto's had gemaakt
Hoe gezellig het ook was met zuster, zwager en nichtje in de hartjes ik moest toch vertrekken want ik had op koningsdag afgesproken met andere vrienden. Ik nam dus ook afscheid na de onverwachte en uiterst gezellige middag en liep de laatste meters naar de Mekhong river om de dag in stijl af te sluiten.

Bij binnenkomst zaten mijn vrienden al aan de bar maar er was nog een plekje vrij dus ik schoof aan, bestelde een rondje bier en keek eens om mij heen. Het was gezellig druk (net zoals overal eigenlijk, niet zo druk als de afgelopen jaren, je kon zitten, lopen en staan en dat maakte het tot een hele fijne koningsdag). Ik bleef een paar uurtjes voor ik naar huis ging. Het was uitermate gezellig maar de volgende dag was gewoon een werkdag en zo eindigde een erg gezellige koningsdag waar ik op voorhand weinig van verwacht had gezien het weerbericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten