dinsdag 12 mei 2015

Eindelijk glasvezel

Mooie draadjes, fijne draadjes
Zoals hoogstwaarschijnlijk wel bekend ben ik al maanden bezig om mijn glasvezelaansluiting te activeren. Alhoewel de draad al meer dan een jaar in mijn meterkast ligt weigert reggefiber, te erkennen dat die daar ligt ondanks al het aandringen van mijn provider, XS4all. Enige tijd geleden had ik, bij hoge uitzondering, zelfs het telefoonnummer plus callnr van reggefiber van hun gekregen om het zelf te proberen bij reggefiber. Het was geen fijn gesprek voor de medewerkster van het bedrijf maar ik was geen meter opgeschoten dacht ik. Er werd wederom geschermd met het feit dat er een schouwing gedaan moest worden en dat XS4all die moest aanvragen.

Waarschijnlijk had dit toch meer effect gehad dan ik verwachtte want ik werd door XS4all geveld met een vraag of ik nog steeds glasvezel wenste te krijgen. Toen ik daar wat schamper antwoordde dat ik dat al heel lang wilde bleek dat ik opeens glas kon krijgen, zonder schouwing of wat voor smoesjes dan ook. Kennelijk had reggefiber eindelijk erkend dat ik toch echt wel een glasvezelkabel in mijn meterkast had hangen. Op 24 juni kan de stroom opengezet worden en ik wacht nu tot Guidion belt om een afspraak te maken voor het aanleggen van het modem. Voor mij is het in ieder geval tijd om een nieuwe tv uit te gaan zoeken om het nieuwe tijdperk in te gaan luiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten