dinsdag 5 mei 2015

Loetje

Biefstuk, friet en salade
Zaterdag was het weer tijd voor het periodieke etentje met een vriendin van mij en het was haar beurt om de keuze voor een restaurant te maken. De vorige keer had zij voor Loetje gekozen en dat was mij erg goed bevallen. Toen zij die keten dus weer voorstelde voor deze keer had ik daar geen enkel bezwaar tegen. Om toch voor enige vorm van verandering te zorgen kozen we deze keer voor de locatie in Overveen.

Het was mooi weer maar nog niet mooi genoeg voor het grote terras dus namen wij binnen plaats in de afgeladen zaak. Zij hoede helemaal niet na te denken (de biefstuk salade) en ik had best wel trek dus ik ging voor een salade, de XL variant van de bali (pittige) biefstuk en we deelden een bakje friet. Daarbij een karaf water en een brand weizen voor mij en je begrijpt dat het smikkelen en smullen geblazen was. Ook het tweede bezoek aan Loetje was goed bevallen de kans is erg groot dat een volgende keer een derde filiaal van de keten bezocht gaat worden, Ze hebben er acht dus we kunnen nog even vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten