maandag 4 mei 2015

Wandeling

De paden op de lanen in
Als onderdeel van mijn herstel ga ik niet alleen twee maal per week naar de sportschool maar heb ook een dagelijks programma. Zo loop ik inmiddels minimaal 5000 stappen per dag (10.000 wordt voorgeschreven voor een gezonde levensstijl). Nu heb ik met name op dagen dat ik niet werk en niet wegga problemen om dat aantal te halen dus dan maak ik een wandelingetje.

Zaterdag was het erg mooi weer en Dennis bood aan om samen een stukje te gaan lopen en dat deden we bij mij in de wijk. Zo kwam ik er voor het eerst achter dat er een mooi wandelpad ligy aan de ringvaart met veel groen en bankjes om onderweg te pauzeren. We liepen deze keer richting brug over de ringvaart en het was een mooi rondje dat mij hielp om mijn gemiddelde van die dag te halen. We gaan het zeker vaker samen doen en dan gaan we in ieder geval de andere richting eens uitproberen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten