woensdag 13 mei 2015

Moederdag

Het boeket
Zondag was het Moederdag en in de namiddag arriveerde ik als eerste bij mijn ouders. Aangezien mijn zusje en zwager op vakantie waren was aan mij gevraagd om de bloemen mee te nemen en ik had een mooi boeket gekocht bij amsterdamflowers. Aan de reactie van mijn moeder was te zien dat het boekte in de smaak viel, dus daar was ik best wel blij mee.

Het was heerlijk weer en met een wijntje en een knabbeltje gingen we in de tuin zitten wachten op de rest van de familie. Die arriveerde binnen afzienbare tijd en al gauw zat iedereen in het zonnetje. De enige wanklank was een passerende vogel die wat liet vallen daarmee de kleding van mijn nichtje en mijn zwager wist te raken. De warmte verdween uit de lucht dus we gingen naar binnen voor de klassieke en lekkere maaltijd van asperges, ham, ei, botersaus en krieltjes (met voor mijn neefjes een biefstuk met krieltjes en appelmoes). Het smaakte allemaal heel erg lekker maar na de koffie was het tijd om te vertrekken want voor mijn zusje en zwager en neefje was de maandag een spannende dag met respectievelijk een nieuwe baan, een sollicitatie gesprek en de start van de examens. het was echter uiterst gezellig geweest en daar hadden het weer en het eten ook een handje in gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten