maandag 25 mei 2015

Ontbijt

Omelet, sap en koffie
Zoals gewoonlijk waren de mannen vroeg op en starten dus om zes uur met een wandeling door de buurt. Ik was ook vroeg wakker (hopelijk ben ik morgen door mijn jetlag heen) en nam dus een douche (prima badkamer hebben we hier) en begon vrolijk de teksten voor het blog neer te zetten. Via swarm zag ik waar de mannen zich bevonden en terwijl ik de laatste letters tikte over onze belevenissen van gisteren kwamen  zij weer terug. Vandaag zouden wij ontbijten in the yard, het ontbijt restaurant van ons hotel. Het bleek een
bufet breakfast te zijn met scrambled eggs, worstjes en bacon, een make your own pancake apparaat, bagels, brood, fruit, yoghurt, koffie, sapjes, en nog het e.e.a. Belangrijkste onderdeel was echter het omelet station waar ter plekke een omelet naar keuze bereid werd. Dat laatste ging niet al te vlug maar uiteraard wilde iedereen een omelet hebben dus wij gingen braaf in de rij staan. Alleen Frank duurde het te lang dus die liep door naar de scrambled eggs. Alhoewel hij later toch nog een omelet ging halen. Het was niet slecht maar we vonden het de $13.95 niet waard dus dit is waarschijnlijk de enige keer dat we gebruik maken van het hotel ontbijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten